Bende kesinlikle doktorunun tavrında bi anormallik gördüm. Özel doktorları sezeryana daha meyilli oluyor zaten maalesef.. Bende ilk doğumumu özelde yaptım ama doktorum normal doğumdan yanaydı o yüzden hep rahatlattı beni. Doğum anında da aynı şekilde ebeler çok ilgili davranmıştı. Onların tavrı yaklaşımı seni rahatlatmalı ki cesaret alabilesin, tekrar dene bakalım ama doktor değiştirmeyi de düşünebilirsin bence normal doğumda kararlıysan.