deletedmom9494 Semrasem sağlık ocağı eskiden şeker yüklemesi mi varmış dedi gerek yok bende yaptırmadım dedi annem de bende yaptırmadım dedi zaten şerbet mi ne içiriyorlarmış o yüzden gerek duymadım
Tuce26 deletedmom9494 vallahi benimde 102 günüm var hayırlısıyla kuzularımızı alalım kucağımıza inşallah 🙏😘
Tuce26 Semrasem evet dün yaptırdım canım açlığım 78 şeker yüklendikten sonra 120 cıktı normal dedi doktorum şeker yok dedi çok şükür