deletedmom9494 Semrasem sağlık ocağı eskiden şeker yüklemesi mi varmış dedi gerek yok bende yaptırmadım dedi annem de bende yaptırmadım dedi zaten şerbet mi ne içiriyorlarmış o yüzden gerek duymadım
Mams deletedmom9494 4 gözle 99 u bekliyorum son 106 geçmiyor sanki 🙄 Annem erkek lerin şafağı askerlik kadınların doğum derdi hakliymiş 😊
Beyazlale Bizimde son 97 😊tek tek gun sayiyoruz ama gecmiyor Allaha şükür cift hanelere düştük. cok sıcak bunaltıcı havalar var Allah herkezin yardimcisi olsun 🤯
tubasd 83 bizimde nasipse kimse yokmu bizimle ayni olan😍 günler çok hızlı geçiyor ben nedense 83 gun olmadan dogacak gibi düşünüyorum 🌸🌸
Deniziimmm deletedmom9494 bu sabah gördüm şaka gibi diyorum o yüz küsürlü sayılar geçermi derken 89 gün kalmış oysaki 😊 sağlıkla gelsin inş kuzular 🌸