Tuce26 Semrasem evet dün yaptırdım canım açlığım 78 şeker yüklendikten sonra 120 cıktı normal dedi doktorum şeker yok dedi çok şükür
Semrasem burcu_omer iyi bari ben yaptırmadım en son nezamana kadar yapılır biliyor musun haftaya salı randevum geç kalmam inşallah