Rukenkumsal Susam alırsın bekle bulantı haftası bitti şimdi iştah haftası baslıcak canım sen üzme kendini zayıf anne olarak anlıyorum seni
brglazgn Rukenkumsal ay inşallah 😂 alayım yeterki kilo eşim 1 sene uğraştı tık yok inşallah bebişle alacam 😀
Rukenkumsal Tugceulusoy bak tatlım 13+3 haftalık hamileyim dr bu zamanda alınan kilolar bebeğe değil anneye dedi yani almaman çok normal herşey yolunda 🤗
Rukenkumsal Ilkannelik aslında Benim psikolojik oldu çünkü bir sabah uyandım ve günde 2 paket sigara içen ben sigaradan tiksindim 2 aydır içmiyorum iştah sonra arttı
Hayriyealdemir1 Rukenkumsal 51 ile hamile kaldım 15 haftalık hamileyim 51,30 olmuşum bende rahatsızım bu durumdan ya
Rukenkumsal Hayriyealdemir1 ama daha erken 20 haftadan sonra şişersin istemesende ablamdan biliyorum 🤗
Hemsireanne35 Bende 51 ile hamile kaldım şu an 21+3 olduk 50 kiloyum. İlk aylar baya kötüydü 47 ye düşmüştüm şimdi onları toparlıyordum ama bebek iyi gelişimi filan güzel 😊
Zhlinn Rukenkumsal yaaa bende 48 le hamile kaldım şuan 18+5 ama 6 kilo almışım, beler yeşerdi almazdım şimdi çok mutlu oluyorum, ama bu kilolar gitmezse çok olursa,merak ediyorum nolcak 😂😂