[bilinmeyen] Ben çok çikolata yiyorum bende zayıf hamile kalanlardanım 48-49 arasıydım hamile kaldım boyum 171 5 kilo aldım 17 haftalığım doktorum zayıf olduğumu kilo almam gerektiğini söyledi ben 1 ayda birden çok kilo aldım. Bebeklerim ikiz kiloyu sorun etmiyorum zor kilo alıp çabuk kilo veren biriyim de. Bu çikolata olayını bırakayım mı çok canım çekiyor yiyorum. İkizlerimin biri kız diğeri erkek, erkek olandan dolayı bu çikolata isteğim sanırım ama bitter yiyorum faydalı olduğunu duyduğum için. Erkek çocuklarda gaz çok oluyormuş buda tetiklemesin bıraksam mı çikolatayı 😂🙈