Ascianne canim cok tesekkur ederim simdi ben sistemden bakiyorum mhrs den cagatayhan ozturk var ama soyle yaziyor( riskli gebe poiklinigi,takipli gebe seker poliklinigi) tam emin olamadim sade seker hastalarina mi bakiyorlar.Ben gebe pol 1 den aldim aykan yucel diye prof bir drdan ama anladigim kadariyla asistanlar mi muayene ediyor ? Drun kendisi bakmiyor mu ?