Ekksl canım sakin ağlama sakın! Benim hamileliğimde her şey normaldi bebeğim doğdu 27 günlük ve yüksek ihtimalle down sendromlu. Kesin teşhis için tıbbi genetik testi yaptırdık sonucu bekliyoruz. Amniyosentez yaptırdığında ondan vazgeçebilecek misin bunu düşün? Evet çok zor anlayabiliyorum seni inan. Ama ben hep diyorum ki hamileyken öğrensem bile hiç bişe değişmicekti ben yavrumu yine dünyaya getirecektim. Rabbim verdi anca Rabbim alır.. kucağıma aldığımda her nefes alış verişinde şükrediyorum Rabbime.. bebeğim 14 gün yoğun bakımda yattı evimize yeni geldi sayılır bilmiyorum yaptığım ne kadar doğruydu ama ordaki bebekleri gördükçe Rabbim çok şükür tek derdim down sendromu olsun derdim ki dert bile değil bana herkes senin imtihanın diyor. Ve o diyen herkese benim, eşimle bana Rabbimin en büyük hediyesi ne imtihanından bahsediyorsunuz diyorum. Allah'ım yüreğinize ferahlık versin ve ne olursa olsun yavrunuzdan vazgeçmeyin nolur.. yıllarca arayıp bebek kokusuna hasret kalanlar var Rabbim bizlere aratmadan buldurmuş şükredelim şükredin..