Ekksl başka bir doktora da görün bence. Ben de iki gün önce ikili teste girdim ense kalınlığı için bebeği doğru pozisyonda yakalamak için öyle uğraştı ki bir türlü olmayınca iki kez beni dışarı alıp bekletti. Bebek sırt üstü yatıp karşıya bakacak başı ne çok yukarda ne çok önde olacak, ölçtüğümüz yer 1-2 mm lik bir yer o yüzden doğru ölçüm yapmak çok önemli dedi. Ama zaten kesin sonuç veren bir test de değil üzülmeyin. Belki çok doğru bir açıyla görememiştir. Neden ağlıyorsunuz Ben olsam başka bir doktora daha koşardım ümitsiz olmayın tekrar baktırın 👍🏼