Ekksl bence aldırmayacaksanız amniyosenteze gerek yok, gerçekten tehlikeli. Ekonomik durumunuz varsa nifty test yaptırın derim. Bize de aynı şey oldu, üçlü test yüksek risk çıktı, kalbinde leke çıktı, kafasında çukur var dediler. Başka doktora gittik, kafası normalmiş kalbindeki delik de geçer dediler. Lütfen ağlamayın Rabbim büyüktür. Öyle olsa nolcak, onlar da insan ve bebek. Üzülmeniz bebeğinizi daha çok stres yapar.