Minam Benim Şafak 31. Gece uykusuzluk var. Gün içinde de ağrılar oluyor. Perşembe tam 36 hafta oluyor kontrol var bakalım nasıl minikler
seymabyt Mutsuzmusunuz bizimde 31 gün kaldı bugün kontrole gittim çatı muanesi olacağım diye korkarak gittim ama yapmadı haftaya bakacağız dedi. Bundan sonra her hafta çağırdı doktorumuz siz kaç günde bir gidiyorsunuz
Mutsuzmusunuz seymabyt benim de yarın belli olacak 35. Haftadayım hep ayda bir gittim sanırım artık 15 te bir falan çağıracak
Aysgrl Ozge03 aynen bende bugun sağlık ocagına gittim sormak için bebek artık yerini alıyodur normal son ayda cok yorma kendini dedi
Aylininzz Nurcann02 bende bilmiyorum sancım vardı nst koydular sancı çıkmadı onu yaptılar yinede bende ilktten korkttum ama kasmican kendini
Ozge03 Mutsuzmusunuz son 29🙏 insallah zamaninda gelir oğlusum. Yarin kontrolum var bakalm ne diycek dr
Kosem_Hanm Mutsuzmusunuz şafak 32😁 doktorum hep normal diyordu ama ben gün yaklastkca panik olmaya basladm ablamnda annemnde dogumlari cok zor gecmis doktora haftaya sezaryan istiyorum diycem.baklm ne diycek🙄😁
nilosum Kosem_Hanm saol canım senide ne durumdasın ? bende iki gündür kasılmalar var hayrolsun bakalım 🤣
Mervemim Mutsuzmusunuz 44 gün kaösı ayaklarım şişmekten acıdı hayırlısu ile sağlıkla bi doguralım inşAllh