MelekAnnesi52 Doğumdan snra yaşadıklarımı yazmamı istemiştiniz yazıyım size🤗 Salı günü spinal sezaryan oldum çok stresliydim ameliyathaneye ağlayarak girdim belden ine yapmaları 20 dk sürdü kendimi çok kasıyordum ve doktor ineyi yapamıyordu saolsun doktorum çok iyiydi sürekli konuşarak ne yaptığını anlattı ve sonkez derin nefes aldım kendime güvenmeliydim öyle böyle yapılacaktı ve ineyi yaptı tabi yaptığı andan itibaren hemen ayaklar uyuşmaya başladı uzandırdılar tabi ben korkudan tansiyonum düştü bana uyku inesi yaptılar uyandığımda bebeğim ağlıyordu kıyafetlerini giydiriyordular çok güzel bir andı tarif edilemez mutluluk bebeğimi yanıma getirdiler kokladım öptüm ve götürüp anneme verdiler tabi beni o sırada halen dikiyolar dokunma hissi var ama hiçbirşekilde acı hissetmiyorum neyse bitti ve beni odaya aldılar bol su meyve suyu şekersiz kahve ve bitter çikolata tüketmemi söylediler . 5 saat boyunca hiçbirşey yiyip içemedim yasaktı oysaki çok susamıştım😊 saatim dolduktan sonra su içmeye başladım ve sabaha kadar beş litre su içtim ekstra kahve ve meyve suyuda baş ağrısı olmaması için. 2 gece 3 gün hastanede kaldım ve en son lavma yaptırdılar çıktım. Hastanedeyken sıkıntı yoktu ağrım sızım herşey eve geldikten sonra başladı aşırı inanılmaz derecede baş ağrısı tarifsiz bir acı bu normal bildiğin baş ağrısı değil çok farklı bir ağrı ve ben iki gündür ağlıyorum ağrıdan dolayı başımı eğip bebeğimi emziremiyorum altını değiştiremiyorum annem bebeğin herşeyiyle ilgileniyo kucağımda tutuyo emziriyorım bidaha yerine koyuyo. Yani spinal sezaryanı sevmedim çok kötü baş ağrısı yaptı bende ve kaç gün sürecek bir haftamı on gün mü bilmiyorum 🤷♀️ çok kötü baş ağrısı Yüzünden spinalide önermiyorum asla😞