Ozgeklc Allah kolaylık versin, bu sabah spinal sezaryen oldum ben de çok korkuyordum ama hiç korktuğum gibi değildi, hiç zorlanmadım. Ağrı zaten olmadı dokunulma hissi de var tabi ama çok rahatsız edici değil. Çıkalı 3 saat oldu bence bütün mesele yeni başlıyor çünkü şimdi ağrılarım başladı. Ama senin zaten 2. Sezaryenmiş ilkinden biliyorsundur iyileşme sürecini senin bu ilk günlerle ilgili tavsiyen varsa alırız