MelekAnnesi52 yok canım sağa sola çevirmedim başımı doktor uyardı zaten kafanı oynatma die öylede yaptım ama yinede oluyo malesef o baş ağrısını çekiyosunuz şuan yazarken bile gözlerim dışarı çıkacak gibi 🤕 pijama takımı kullandım ama sontayı düşünemedim :) yürüttükleri zaman kıyafetlerimi giymemi ve bol yürüme vakti dediklerinde sonta takılıydı :) ve pijama giyemedim annemin eteğini alıp giydim o şekil yürütüldüm sontayı çıkardıktan sonra pijamamı giydim :) canm iki gece kaldım 3.gün öğleleyin çıktım hastaneden. Dışarı çıkmamı beklediler büyük tuvalete ama çıkamadım lavma verildi o şekil çıktım sonrası taburcu ettiler hemen .Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin her şekil acı sızı çekiyorız zaten allah kolaylaştırsın🙏🏻 O ine yi yaparken ben neler yaşadım allah bilir benle birlkte doktorda kasıldı 😊 o ine belki on defa belime battı çıktı sana tek tavsiyem ine yapılırken sakın kendini kasma yanı ben çok kastım aslında o kadar kasılacak bir durum yoktu bildiğin ine yanı acısı ama insan kasıyo kendini elimde olmayan birşey sonrası için de allah yardımcın olsun :)