Sadiyy35 Esuyum38 bizde 21+5 Doğum tarihini bana 17 Ekim dedi ama sağlıkla Gelsinde kucağımıza 3 5 günün önemi yok 😂
Esuyum38 Sadiyy35 bebeğiniz kız mı erkek mi ultrasona göre değişiyordur belki hayırla kucağımıza alırız inşallah
Ozge3747 A_S_K Aşıdan sonra ne sıkıntı yaşadınız? Bebeğinizin hareketlerinde bir değişiklik oldu mu? Ben de Çarşamba vurunacağım da korkuyorum biraz bir zararı olurda diye
espalp Ozge3747 zararı olsa yaparlar mıydı sizce aşıyı 🤦🏼♀️ Hareketlerinde hiçbir değişiklik olmadı bebeğin aşı olunca
A_S_K Ozge3747 Bebeğim kıpır kıpır bugün vuruldum. Bir sıkıntı yaşamadım. Çok hafif kolumda bir ağrı var başka bir şey yok :) korkmayın bende okumuştum o yazanları bebeğim kıpır kıpır vurup duruyor içerden :)
Ozge3747 ilaydaayavuzzz Amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🙏🏼☺️Benim biraz riskli geçiyor o yüzden hep endişeliyim
Ozge3747 espalp Kimisi azalıyor 2-3 gün falan diyor, erken doğumu tetiklediğini söyleyenler de var. Benim bebeğim de tüp bebek olunca endişeleniyorum biraz
ilaydaayavuzzz mf_ozturk kesinlikle 👍 yıllardır hamile gibiyim 🙈 ama en kötüsü de son haftalar bekle bekle geçmeyecek
yapoo04 Ozge3747 bende 22+2 haftalık hamileyim 3 düşüğüm var bu 4. gebeliğim sağlık ocağında ki hemşire düşük hikayesi olanlara önerilmiyor pek dediği için olmadım aşı ama bilmiyorum doğru mu yapıyorum acaba 🤔
Ozge3747 [silindi] Zorunlu sezeryan ama öyle olmasaydı da ben de sezeryan istiyordum, normal doğum aklımın ucundan geçmedi ☺️
Suracmlc Merhabalar bende 20+0 haftalık gebeyim. Tahmini doğum tarihi 28 ekim. Kız bebek bekliyoruz. Allah isteyen herkese nasip etsin. Sevgilerle...