A_S_K Ozge3747 Bebeğim kıpır kıpır bugün vuruldum. Bir sıkıntı yaşamadım. Çok hafif kolumda bir ağrı var başka bir şey yok :) korkmayın bende okumuştum o yazanları bebeğim kıpır kıpır vurup duruyor içerden :)
Ozge3747 A_S_K Ayy çok rahatlattınız beni çok teşekkür ederim belki yine kişiden kişiye değişiyordur bu da ama biraz olsun içim rahatladı. Umarım benim bebeğim de fazla etkilenmez ☺️🙏🏼
A_S_K Byhnyvz benimde sızı şeklinde ufakbir ağrısı var: daha önce vurulduğumdada böyleydi. Akşamına hemen ağrımıştı. Yapı meslesi sanırım :)
A_S_K Ozge3747 iyi düşün iyi olsun bende burda okuyup şüpheyle gitmiştim gayet iyiyiz şükür. İğneden değil de bence bir şey olurmu stresi bebeğin haraketini etkiliyor bence :) Sorun olmaz inşşallah🙏🏻
Ozge3747 A_S_K Çok mantıklı, doğru söylüyorsunuz aslında. Çünkü bebek zaten bazı duygularımızı hissedip ona göre bile değişebiliyor tepkileri... Çok moral oldu söyledikleriniz, olumlu düşünmeye çalışacağım 😍😉
Esuyum38 Sadiyy35 bebeğiniz kız mı erkek mi ultrasona göre değişiyordur belki hayırla kucağımıza alırız inşallah
Esuyum38 Sadiyy35 evet ya o haftaları görebilcez inşallah sabırsızlanıyorum artık biran önce kucağıma almak istiyorum yavrumu 😊
Hnfe Ozge3747 A_S_K bende 20 +2 yim saglik ocagindaki ebe aşiyi taaaa temmuzun sonu gel.dedi gec degilmi.ki
Deletedmom2 Hnfe canım çok geç aramızda bir hafta var beni dün arası sakın aksatma yarın mutlaka gel dedi bence tekrar bir uğra sen
A_S_K Hnfe Hiç bilmiyorum. 20. Haftadan sonra vuruyorlar sadece onu biliyorum. 10 Temmuzda 2. Doz vurulucağım ben. Sende git görüş, kadın doğum vurul dedi de..
Deletedmom2 Bende 21+3üm bir saat sonra kontrol var nasıl özledik babasıyla uyku tutmadı görücez diye :) Aşım bugün benimde birde hepatit aşısı dediler bana başka yaptıran oldu mu hepatit?