Asliyildirim espalp al benden de o kadar. Şimdiden sıcaklar zorluyor ağustosta halim nolur diye düşünüyorum kara kara
Eylul0212 Gulchirai bende yarın tam 28 hafta olacak Allah'ın izniyle 🙏 ya acaba size doğum zamanını ne olarak söylediler Eylül başı diyorlar ama bana sanki Ağustos ta doğacak mis gibi geliyor 😂😂😂😂
Gulchirai Eylul0212 bana da eylül başı agustos sonu dedi bana da agustosun sonunu doğum yapacakmşm gbi hııssıyatm var :)))
Eminehm cerenceren Bende 23+4 haftalığım korku hiç yok hatta doğum anı hemen gelsin de bi an önce doğurayım diyorum 😄 Bu ikinci gebeliğin ilki normal oldu ve zor bi doğum olmadı çok şükür inşallah buda öyle olur
Eylul0212 Gulchirai aynen bende sizin gibi düşünüyorum hatta ağustosun ortası bile olabilir gibi geliyor 🤗🤗🤗🤗 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
tubasd minik_fasulyem_ yaa maşaallah kilosu çok güzel kafasindaki suyun kaybolmasina cok sevindim inşaallah erken dogum gibi bisey olmaz sen strese sokma kendini inşaallah sag salim dogar kucagimiza aliriz evlatlarımizi😍 benimkide yuzunu cok gostermiyor inşaallah bu kontrolumde benimkide gosterir🌸🌸
tubasd minik_fasulyem_ yaa maşaallah kilosu çok güzel kafasindaki suyun kaybolmasina cok sevindim inşaallah erken dogum gibi bisey olmaz sen strese sokma kendini inşaallah sag salim dogar kucagimiza aliriz evlatlarımizi😍 benimkide yuzunu cok gostermiyor inşaallah bu kontrolumde benimkide gosterir🌸🌸
tubasd minik_fasulyem_ yaa maşaallah kilosu çok güzel kafasindaki suyun kaybolmasina cok sevindim inşaallah erken dogum gibi bisey olmaz sen strese sokma kendini inşaallah sag salim dogar kucagimiza aliriz evlatlarımizi😍 benimkide yuzunu cok gostermiyor inşaallah bu kontrolumde benimkide gosterir🌸🌸
Eylul0212 tubasd normalde 4 Eylül denmişti ama şimdi 27 Haziran'da kontrolüm var nst ye de giricem ondan sonra kesin belli olacak oglusumun geliş tarihi inşallah 🤗🤗🤗
minik_fasulyem_ MacidEvrenFeray bnde öyle düşünüyorum bugünde suyumun çok oldugunu ve erken dogum riksin var dedi inşallah 32 fln görürüz dedi
MacidEvrenFeray minik_fasulyem_ yaaa bende yarın gideceğim o kadar hareketli ki çok korkuyorum bir de benim kız aşağıdaydı hep bakalım ne olacak. Bol dua etcem sizin için 🙏🏻🙏🏻
minik_fasulyem_ MacidEvrenFeray bizimkide erkek çok hareketli inşallah herşey normal çıkar herşey yolundadır Rabbim yardımcımız olsun 🤲🤲
Sirincili MacidEvrenFeray merhaba canım doktor aşağıda olması için bir şey söyledi mi sana rahmini kapatıyor mu yani konuştunuz mu
MacidEvrenFeray minik_fasulyem_ Amiiinn tüm annelerin 🙏🏻 Sağ salim alalım bebişlerimizi kucaklarımıza inşallaahhh 🙏🏻🙏🏻
Sirincili 25+4 üz bizde 🌸 çok sıcaklar bastırıyor bilmiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤤🤤🤤 bizim sezaryene dönebilir durumumuz o yüzden eli kolu salmış bekliyorum 😂
MacidEvrenFeray Sirincili yok canım detaylı ultrason da aşağıda dikkatli olmamı söylediler sadece. Çok kasık ve bel ağrım var ama içindeki canan olunca insan sesini çıkarmıyor 😂 Yarın kontrol var bakalım ne söylenecek 🙈
Yprkk cerenceren 25+3 olduk bizde ☺️ Normalde zaman yavaş geçiyomuş gibi hissediyorum ama kalan haftayı düşününce de az kaldı napıcam ben diyorum 🤦🏼♀️😂😂
Sirincili MacidEvrenFeray benim de detaylı da söylendi biraz rahimi kapatmış hatta bakalım ne diyecek bende haftaya gidicem🤦🏼♀️