Hayırlı günler bugün gebeliğimin 26+2 haftasındayım kontrolüm vardı ve bebeğimin suyu fazla cıktı doktorum çok ayrıntılı bilgi vermedi şeker yüklemesi yapıldı ilk sonucum normal cıktı genetik bi problem olabileceğini yada bebekte anormal bi durum olabilir dedi bu konuda bilgisi olan benimle aynı durumu yaşayan var mı