Tugbisko inşallah istedıgımız gibi olur 🤗 kıyafet ve beşik almadık annemlerin yanına yaylaya gidicem çok sıkıldım bayramda da gezemedim ordan gelince bitireyım dıyorum şimdiden nefes nefese kalıyorum. Ter basıyor hiç rahat edemiyorum dışarda 30. hafta bitmeden herşeyi alayım dyrm siz ne yaptınız var mı hazırlık