Annesininaminesi cerenceren 24+5 iz kızımla ben de korkmuyorum çok aklıma getirmemeye çalışıyorum hepimizin kolay olur inşAllah sağlıklı olsunlar bebeişlerimiz🌺5 kilo aldım🤦🏻♀️
minik_fasulyem_ tubasd teşekkür ederim canım Allah razı olsun yarın kontörlum var mutlaka yazarım sana geçen ayın 23 de gittiğimde 750 Gr demişti bu aralar çok fazla hareket ediyor buyudugunu hissediyorum yuzuyor gibi 😊 27+1 bugun aynımı sizinle
tubasd minik_fasulyem_ yaa cok sevinirim merak ediyorum ortalama kilolarini cinsiyeti bellimi benim 27+5 ama kontrolume var daha
minik_fasulyem_ Misra canım biraz ileri bir tarih söylemiş biz 27+1 Eylül ilk haftası dedi o da şöyle 41 haftayı tamamen doldurursa dediği oluyor belki 39 da 35 de gelecek o yüzden biraz ileri söylemiş sanki
Semrasem cerenceren bende 26+4 normal Doğum çok istiyorum ama vajinusmus gibi bişiyim mümkün değil çatı muanesi bile olamam diye düşünüyorum bilmiyorum napcam
Serrameri @cerenceren 26+4 haftalığım zaman daraldıkça insan bi korkmuyo değil ama tatlı heyecanda var 🤰🏻 Kısmet olursa 12 Eylül’de gözüküyo doğum senin belli mi?
Semrasem Serrameri benimde aynı 26+4 sanki 12 Eylül’e kalmaz gibi hissediyorum şeker yüklemesi yaptırdın mı?
Elifdikel cerenceren bende 25+1 in sag sağlim kucağima almaktan başka bir kaygım yok çok istedim kızımı rabbim nasip etti çok şükür sadece sıcaklar bu ara çok zorlamaya başladı ondan korkuyorum :)
Misra minik_fasulyem_ pardon canim benimde tam.27+1 , evet biraz ileri gibi geliyor bana da seker yuklemesini yeni yaptiricam sana yapildi mi
minik_fasulyem_ Misra yaptırdık canım kesinlikle yapılmalı diye düşünüyorum bir sıkıntı çıkmadı ama çıkan insanlar önlemini alıyorlar diyet uyguluyorlar yaptırmayanlar nasıl bu kadar rahatlar anlamış değilim
minik_fasulyem_ Misra canım ben 3 hafta oluyor yaptıralı geç kalmadın demi çünkü belirli haftalarda yapılıyor
GulsahMulayim cerenceren bana da yaaa 🙄 nasipse inşAllah Eylül 19 ama. Geçmiyormuş gibi geliyor, daha çoook var diyorum.
NhLpRn Benim de 13 Eylül, bebeğiniz hareketleri nasıl kızlar benim bir haftadır çok azaldı hareketleri günde iki ğç kez oluyo en fazla