NurGrlek Esinserkan norfolk travel sistem kullandım ilk kizimda ikinci bebegimdede onu kullanacağız inşallah
Reparista Esinserkan joie litetrax 4 aldık 😍 Kız bu arada nası gidiyor beta değeri konuşurken haberleşmiştik seni burda görğnce sorayım dedim 😊
Esinserkan Reparista kız ismin o kadar tanıdık geldi ki sen deyince hatırladım. Çok şükür çok iyi gidiyor 23+4 olduk cinsiyeti Erkek senin nasıl gidiyor 💞🙈
Aysegul45 Esinserkan bends civilden aldım baby enzo marka 1500 müş 1300 indirime girmiş güzel şimdilik
Reparista Esinserkan kııız 😊 İyiyim çok şükür güzel rahat geçiyo benim sona yaklaştık Senin nasıl geçiyor bebişin erkek miydi sağlıkla gelsin 😍
MuM Esinserkan mamas papas armadillo xt3 aldık Cok arastırdım, cok fazla blog yazı vs okudum kesınlıkle önerırım
Esinserkan Reparista evet canım erkek. Senin de kız diye hatırlıyorum. Benim de çok şükür iyi gidiyo 34 haftalık olduk biz siz?
Gulsah7171 Tugba12345 baby plus marka alma cnsım ben baby plus mustang aldım 3. Kullanımda elimizde kaldı güç bela iade ettim joie litetrax 4 aldım yerine çok dayanıklı
Gulsah7171 DusunseneMilena geçmiş olsun kuzum biz aynı modeli aldık bebeğim 26 günlükken 3. Kullanımda aniden kapandı açılmadı. Açılsa kapanmadı kronik sorunuymuş e bebeğe iade ettik güç bela başka marka aldım