Esinserkan arkadaşlar nacizane fikrimi paylaşmak istiyorum. Bende kuzum için çoook baktım bebek arabası hem kaliteli hemde uygun olsun istiyor insan. Uzun zamandır letgo ve sahibinden sitesine göz gezdiriyordum. Letgodan 6 ay kullanılmış sıfırı 5-6bin lira olan şahane bir bebek arabası aldım hemde çok uygun nir fiyata.Fotoğraf paylaşmasını bilsem size göstermek çok isterdim. Markası, inglesina. İyice araştırıp sizlerde böyle değerlendirebilirsiniz. Aldığım araba 6 ay kullanılmış diyorum ama tekerleğinde taş izi dahi yok. Fikir olsun istedim :) 😘