yacem Momof2child merhaba 4 gün kaldı ama hesaplamiyorum bile çünkü hamile değilim olamam eşimde azosperm sorunu var o yüzden umutsuz bakayım. Belki hiç anne olamayacaklar arasındayım kader kısmet
yacem Tugce1803 arkadaşımda da esinde de sorun yokken 3 yıl olmadı en son 30 gün önce gittik ilaç verdi klomen filan sonra ilaç bitti çatlatma iğnesi oldu ilişkiye girdi 4 haftalık hamile şimdi yeni oldu yani hiç bekleme git çatlatma iğnesi ol.
Tugce1803 yacem adet olursam gidicem zaten o zaman Bi sorarım doktora ama bana sadece folik asit verdi bunu kullan dedi
Tugce1803 Hlyagnrr kanda negatifse maalesef negatiftir 35.gün sonrası için gecikme olarak gör 35 e kadar normal sayılıyor