Gkhnm97 yine tutmadı demek de saçma canım yani ne biliyorsun ki tutmadığını belirti verecek diye birşey yok ki belirtisi olmayan birçok hamile kalmış insan var bence belirti arama aradıkça bulursun çünkü sakince adetini bekle düşünme derim o zaman daha rahat olacaksın bak gör💁♀️😊