Merhaba kızlar bende bir yıldır bebek istiyorum fakat çikolata kistim olduğu için bi türlü olmadı. Bu ay folidoce ve d vitamini ve kan yapıcı vitamin kullanmaya başladım yaklaşık beş gündür reglim gecikti altı gün kala ve bir gün geciktikten sonra test yaptım ama bişe çıkmadı. Hala bekliyorum sizce vitaminler regli geciktirir mi?