balarisi06 bende gecikirse eger test yapıcam galiba, bu kadar beklemişim 😅 inş benek haberleri de paylaşırız artık ya 🙏🏻🙏🏻 Kanamaya yerleşmedir dediler inşallah öyledir cok heycanladım bi an ama suan gecti. Belirti aramaktan helak oldum kendimde. Sonra aramaktan vazgectim kimyasal gebelikte de hiç belirtim Olmamıştı. Öksürürken kasıklarıma sancı giriyordu sadece.. az kaldı kızlarrr günlerimizee 🎈