Kuzeyzeynep canım ikili tarama testimde benım ense kalınlıgı ve taramada da risk cıktı doktorum apar topar prof gitmemi soyledi gittik oda aynı şeyi söyledi amınyosentez yaptırmam gerektiğini söyledi ama ondada olumsuz sonuc olursa tedavisinin olmadığını öğrendim ve yaptırmadım ki eger bebeğini aldırmayı düşünmüyorsan yaptırmanın mantıklı olduğunu sanmıyorum cunku o testlerde bile bebekler down sendromlu denip sağlıklı doğanlar olmuş hamilelik sürecini zehir etmeye hiç gerek yok ben ne 3 lü ne 4lü test yaptırdım sadece uştrason taramalarında kontrolu oldu ve şimdiye kadar olumsuz birşey söylemedi doktorum ve bende en başından beri hiç inanmadım bebeğimin hasta olduguna hareketlerini hissettikcede hala inanmıyorum bende ilk başta günlerce ağlamıştım ama araştırdıkca içim rahatladı sende hiç canını sıkma cocuguna nekdar pozitif hisler veirrisen okadar mutlu olur güzel düşün herzaman güzel bir süreç geçir rabbim inşallah sağlıkla verecek bana 63 günüm kaldı