[silindi] Rahtes %90 sonuç verdiğini hiç duymadım. Öyle olsaydı yanılma payının çok az olması lazımdı. Halbuki çoğu insanın 2 li 3 lüsü sıkıntılı çıkıp sağlıklı bebekleri var
Esradgc Kuzeyzeynep canım benim ikili testim 1/10.000 çıktı yani hiç risk yok ugs ile beyninde kist var denildi fetal dna amiyosentes önerildi yaptırmadım şimdi 27 haftalığım çok şükür kist filan yok 4 lü tarama da temiz çıktı renkli doppler de demek istediğim şey başka bir doktora da görün nerede oturuyorsun
Nisanlagelenmutluluk @Kuzeyzeynep kuzenimin bebeği için de aynı şeyleri söylediler tüm testlerde down sendromu riski yüksekti çok ağladık çok üzüldük . Ama çok şükür hiçbir sorun yok çok güzel bir kızımız oldu ☺️
birdirbir Kuzeyzeynep benim de 190/1 çıktı. Şu an 36. Haftadayım. Doğumu bekliyorum artık 😌 hiç bişey de yaptırmadım. Başlar da bende çok üzüldüm stres yaptım. Ama sonra düşündüm öyle ya da böyle evladım. Ağlamakla stresle Elime bişey geçmez. Gönlünü ferah tut. Her koşulda doğuracaksan kafandan sil o testi ve hazırlıklara son gaz ayni heyecanla devam et 😌
Kuzeyzeynep birdirbir peki nası dayandın ben kafamdan atamıyorum ki yeni öğrendim bi de tabi, detaylı ıltrason yaptırdın mı onda da zaten belli oluyormuş galiba bi de normal ultrasonlarında sıkıntı varmıydı, inşallah sağsağlim kucağına alırsın 🤗
birdirbir Kuzeyzeynep amin inşallah. Aklımın bi köşesinde hala duruyor tabi. 😌 ama ilk günlerde ki gibi sık sık aklıma gelip beni üzecek strese sokacak derecede değil. Ben 2 kez ayrıntılı ultrasona girdim. Biri 16. Haftada diğeri 20. Haftada. Çok şükür ki onlarda hiç sıkıntı görünmedi. Emin olmak istersen ambiyosentez dediler tabi. Ama onun risklerini almadım. Detaylıda sorun çıkmadığı için riskin yarı yarıya düştü dendi. O biraz içimi rahatlattı açıkcası. İnş senin detaylı ultrasonunda da bir sorun görünmez... 🤲
Sukella [silindi] istatistiklere bakmak gerek %99 iyi bir oran yine de Hem kendi dr um (aynı zamanda yakınım)hem detaylı yapan perinatolog ki kendisi devlet hastanesi dr u bahsetti bundan
[silindi] Sukella Sonuç olarak Rabbimin vermek istediğine kimse engel olamıyor. Rabbim herkese sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar nasip etsin
Hzlhakko Kuzeyzeynep benim kuzenimede söylendi Doğuma kadar maşallah sapasağlam yavrumuz 1 yaşına girecek hiç korkma başka yere görün birde
Hnfe Kuzeyzeynep bendede cikti.düşük bir riskimin oldugunu sivi aldir ama down lu bile olsa evladindan vazgececekmisin dedi hayir dedim o zaman siviyi bile gerek yok sadece ayrintiliyq gir dedi hicc takimiyorum.kafama cunku kesin sonuc degil bu testler
Kuzeyzeynep birdirbir inşallah canım ben de pazartesi detaylı ultrasona gircem inşallah ben de rahatlarım 👼🏻
Esradgc nur_efe_ koroid pleksus kist canım 3 taneydi ama kendi başına olması birşey ifade etmiyordu gelişiminde başka bulgulara rastanmadıgı sürece çok şükür gelişimi güzel kistlerde yok olmuştu zaten 🤲🏻
nur_efe_ Esradgc benim bebegimde de vardı iki tane çok kucuklerdi geçtiler onun yanı sıra böbrek genişliği çıktı bizde genişlik şuan ilerlemiyor aynı durumda kist ler iki hafta içinde kayboldu
Zehrammm Kuzeyzeynep canım ben 2 li 3lu test yaptirmamistim doktor 4 lu testi yapmış onda da riskim 28/1çıktı bayağı bi yüksek çıktı anlicagin çok aglamistim çünkü doktorlar bebek doğduğunda nelere maruz kalacağını anlatti ki kendimi bunlara hazirlamak için Amniyosentez yaptırdım Eskişehir araştırma hastanesinde yaptılar ben bi sıkıntı olmadı amniyosentez aldirmadan dolayı tahliller incelendi temiz geldi sonuçlarım rabbime şükürler olsun rabbimden gelen her şeye razıyız elbette. Şu an 39+5 günlük hamileyim kızıma kavusmama azıcık kaldı
Kuzeyzeynep Zehrammm çok sevindim benim de 195/1 1 i biri de 50/1 ben de detaylıya giricem gerekirse de amniyosentez yaptırcam allah bağışlasın yavrularımızı 👼🏻
Zehrammm Kuzeyzeynep bana ayrıntılı da yapılmıştı ayrıntılı da durumu söyledik riskim yüksek diye doktor daha iyi inceleyim dedi bi problem görmedi amniyosentez yapmadan da incelediler yine sıkıntı görmediler gelişimde böyle sıkıntı gormemeleri iyiye isaretmis ihtimali yüzde 50 daha da dusuruyormus inşallah senin de ayrıntılı da bi sıkıntı çıkmaz da için ferahlar:)
DemetDuran Kuzeyzeynep merak etme endişelenme benim kiz kardesime de ayni seyi soylediler. Vallahi oglu 2bucuk yasinda ve gayet saglikli bir cocuk. Kendini strese sokma 🙏 Allahin izni ile dualarini eksik etme♥️