Kuzeyzeynep riskli gebeliklere bakan bir perinatoloğa gitmeni öneririm, benim ikili testim temiz çıktığı halde benden 4’lü test istedi ve sınırda riskli dedi. Detaylı da cok şükür bir şey çıkmadı ama hayırlısı Allah’tan önemli olan test sonucunda ne yapacağını bilmek aldırmayı düşünüp düşünmemen önemli. Rabbim bebeklerimizi sağsalim sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻