Durununannesi80 bende 38+4 bu sabah cok agladim artik bi yandan kavuşmak istiyorum bi yandan yillardir hamile gibiyim sıkıldım. Ama hamileligimizn son haftaları acele edip sabirsiz oldukca bebek gelmyormuş ben artik takmicam ne zaman gelirse gelsin cunku stres yaptigimi farkettim zaten 40 a kadar yolu var bi sekilde cikacak oradan hep kalacak degil ya😊 size de önerim bu sekilde canim hayirli dogumlar dilerim.