Yasemincifci Kızlar birşey emrak edyrm açılma bebeğin kanala girmesiylemi oluşur yoksa bebek kanala girmesede açıklık olurmu?
N3F3RT4RI Yasemincifci Girmese de oluyormuş, bir yakınım 10 cm açıklığa ulaşmış ama bebek kanala inmediği için sezeryana almışlar.
[silindi] Yasemincifci açılma kanala girmesiyle oluyor evet bebeğin doğum kanalında aşama aşama ilerlemesi, ‘-3, -2, -1, 0, +1, +2, +3’ şeklinde gercekleşiyor eger ki ilk aşama -3le başlamamıssa haliyle sezeryan Doğum gerçekleşiyor
Tamam Yasemincifci serviks yumuşamasıyla birlikte önce açılma oluyor sonra bebek kanala girmeye başlıyor.kese-sıvı vs serviks indikçe açılma artıyor
Mavigozunannesi Yasemincifci 35..hafta da kanala girdi bebek 36 oldum yani başı kanala yerleşmiş her hafta kontrol oluyorum bekliyoruz 2..Doğum ama benim ilkinde kızım 41. Hafta doğdu kanala yerleşmemişti suni şancı ile geldi
Cnsumut Yasemincifci canım sana denk geliyorum sürekli 😊 pilates topunın üzerine otur sağa sola öne arkaya hareketler yap kanala girsin.ben bunları yaptım 1 saat içinde suyum geldi
Zmrtbdk Yasemincifci seks 😏 meninin içindeki bir madde yumuşamaya yardımcı oluyormuş.Bilemiyorum yapacak hal kaldıysa tabi 😅 Ben de sen doğurmuşsundur diye düşünmüştüm canım.Gerçi burda daha geç doğuranları da gördük.Umarım bir an önce yumuşarsın 🙏🏻☺️
Tamam Yasemincifci squat,cinsel ilişki,bol bol ılık duş,yürüyüş.Squat eğil kalk ciddi açılma kolaylaştırıyor.Sağlam bir sandalye arkanıza koyup duvara dayayın,nefes kontrollü oturup kalkın.
Pcoslubiranne Yasemincifci doktorum 36+6 da bebek basini yerlestirmis kanala her an dogum olabilir hazirlikli ol dedi 37+1 de suyum geldi.5 cm aciklijla sezeryan oldum ama çatı darligindN bebegim kafasini sokamadı ve kanalda sıkışti.
oglumvebenn Pcoslubiranne canım daha önceden çatı muayenesiyle falan anlamamış mıydı doktorun çatının dar olduğunu?
BenMathilda Pcoslubiranne daha onceden çatı muayenesi olmus muydunuz herangi bir sey dememişler miydi çatınız ile ilgili
Yasemincifci Cnsumut bendr işe yaramıyor😂 neler neler yapmıyrm ki bidr kanaldamı değlmi bilmyrm doktorum kanalda galan demedi
Durununannesi80 Yasemincifci yasemin senle ben doguramıcaz dun kontrolum vardı biliyosun nişan 2 haftayı gecti benim geleli nst ye bagladı sancı yok bebek kalp atısları iyi geri gnderdiler ebe sadce bana bol bol yuru ve plates topunda daire ve sonsuzluk işareti yap bunlar dogumu kolaylastryo dedi sende yap aklına geldikce 10 ar 10 ar yap bide nekdr beklersen okadar gelmez dedi cumku nezaman gtsem gözlerim dolu çıkıyorum bende artık gelsin istyrm bna bunları syledi suyun gelmesi önemli deil ilk gebelikte gelmeyebilir hastanede bizim patlatmamız daha iy dedi sen su hareketlere ve yuruyuse biraz özen göster bakalım inş iyi olur
Yasemincifci Durununannesi80 tamm canım sağol benim artık içime şüphe düştü acaba gelen nişan ne drğilmiydi😂 bizmi öyle zannettik diye düşünmüyo değilim
AzraCaglar Yasemincifci Olabiliyor canım kanala girmesede açıklık olabiliyor. Benim arkadaşım yaşadı aynı şeyi. Suni sancı verdiler. Açılma oldu ama bebek aşağı inmediği için sezeryan olmak zorunda kaldı ki kızın suyu bile gelmişti