Yasemincifci Durununannesi80 ben kendi doktorum o günden sonra göremedim acildekilerde pek ilgili drğildi
Tamam Yasemincifci squat,cinsel ilişki,bol bol ılık duş,yürüyüş.Squat eğil kalk ciddi açılma kolaylaştırıyor.Sağlam bir sandalye arkanıza koyup duvara dayayın,nefes kontrollü oturup kalkın.
AzraCaglar Yasemincifci Korkma inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim. Bende kendimi sadece normal doğuma hazırlamıyorum. Son anda sezeryanda olabilir. Sağlıklı olalım bebişlerimizde sağlıklı olsunlarda gerisi çok önemli değil 😌
Pcoslubiranne BenMathilda hayir olmamistim 38den sonra yapacakti 37+1 de olunca hazirliksiz yakalandik. Normal dogum olacagi icin ebeler kontrol edip doktoruma bilgi veriyorlardi acilmama ragmen bebegi goremeyince bilgi vermisler doktorum geldi bakti sezeryana alindim hemen.
Pcoslubiranne BenMathilda Açıkligi hissetmiyorsun da.Ebe kontrolleri gecen zaman cektigin sanci yanina kar kaliyor.Sadece ağliyordum.4 de suyum geldi benim 1 cm aciklikla gittim cok hizli ilerledi acilmam catim musait olsa kolay dogururdum herhalde.11 bucukta dogdu oglum da.kp1
BenMathilda Pcoslubiranne subhanallah gercekten zorlu olmuş ama nihayetinde bebeğinize kavusmussunuz Allahtan hayrlisi 🤗
Senbibak Yasemincifci valla canım arkadaşım doğururken yanında ki kadın Doğum yaptı bebek kanal a girmiş 10 cm açıklık ama orta da durmuş doğumuna nerdeyse bi hastane girmiş üstten destekle doğurmuş onu duyduğumdan beri içim daraldı sana doktor gün ne verdi
Benimisteo Yasemincifci Sende benim gibu hala bekliyosun demi. Seninle ayni gundeyiz arada aklima geliyor yasemin dogurmus mu aceba diye girip bakiyorum yasemin hala dogum hikayelerine yorum yapiyor😂 icinden ne geciyo bu hafta dogururmuyuz sence
Yasemincifci Benimisteo ben doğrcam artık sancım baya var 😂 bugğn acile gittim 5 dk nın altına düşünce gel deidler yarın kontrole gidyrm inş yatış yaparlar ardımdanda sen gel
Esila_eymen Arkadaşlar dualarınızda bana da yer verin. 39+6 bugün yarın tam 40 oluyorum gga birşey yok. Bebeğin kafası güzel yerleşmiş ama sancı olması gerekiyor. Onda tık yok oğlum içeriyi çok sevdi galiba.🙄