Gls canım maalesef gelen giden oluyor bazen.Utanmasalar ayağa kalkma sen tüp bebek hamilesisin diyecekler.Neyse ki annem falan öyle değil.Çok yanlış biliniyor.Tüp bebek direk riskli gebelik vs olacak sanıyorlar.Ufak tefek kanamalar olabiliyor bazı gebeliklerde normal veya tüp farketmiyor.Bir daha olmasın inşallah.Genelde önlem alınınca geçiyor ama.🙏🏻