Trabzon
Gls 32. haftaya girdik çok şükür şimdiye dek gebelikle ilgili bir sorun yaşamadım.Normal hamileliklerden hiç farkı yok.Gebelik elde etme kısmı sıkıntıydı.O başladıktan sonra çok şükür gerisi aynı.İşimi de yapıyorum,yüzüyorum da.Gebelik iyi de psikolojim zorluyor.Anksiyete bozukluğum vardı.İlaçlarımı alamıyorum malum.O yokluyor çok.Yoksa doktorumla normal Doğum planlıyorduk.😔