Gmzylmz Merhaba canım ben de aynı şekilde hala kan sulandırıcı iğneye devam ediyorum ama coraspin kanamayı artırıyor. Merak etme benim de ilk üç ay 3 kez kanamam olmuştu aralıklarla, bir şey olmaz inş ama progestan falan kullan ben çok fazla iğne büründüm hala da da vurunuyorum 😉😍