Ndd_mhmt 1prensesannesi doktor bana da tok iç dedi günde 1 tane doktorunuz ne derse öyle kullanın eczacının dediğini değil
Kuzeynermin 1prensesannesi sabah kahvaltı yapınca üstüne alın ya da akşam yatmadan önce için yatın eczacı kardeşim böyle söyledi bana ve bi sıkıntı yaşamadım , gün içersinde unutup gece yatmadan aldıgım da oldu tok olmak şartıyla yine bi sorun yaşamadım
NurGrlek abcd1234 ilk gebelikte 3. Ay bittikten sonra vermişti ilk 3 ay folic kullandım şuan vitamin hapına henüz baslamadik
Ezoi 1prensesannesi ilk zamanlar öyle ama alışamadım bende aşırı mide bulantısı sonradan tok karnına döndüm maalesef Doktorum önerdi yani kafama göre değil tok karnına sorun yaşamıyorum
NurGrlek 1prensesannesi ilk gebeligimde hep tok içtim kan hapını aç iç demişlerdi onuda midem bulandigi için kahvaltıdan 1 saat önce içiyordum
Merveliii 1prensesannesi ben günde 1 kere içiyorum tok karnına ama saglık ocagı ücretsiz veriyor her bittiğinde oradan alabilirsin canım bana saglık ocagı verdi çok şükür bulantı yapmadı bende
1prensesannesi NurGrlek normalde oyle de ben 8hafta5gunluk hamileyim bana 6hagtaliktan itibaren verdi folik asit kullanmadim bunda herhalde emziriyorum diye direk buna başlattı
Hgztp 1prensesannesi 12.haftadan sonra kullanacaksın demişti doktorum 23hafta olduk hala kullanamıyorum o ilacı midem bulanıyor çıkarıyorum aç da tok da denedim olmadı 🤦🏻♀️
Glcn16 1prensesannesi bende eczanede çalışıyorum. Bakma öyle demelerine iki saat önce ve sonra çay süt nescafe içmemiş ol yeter aç tok fark etmez canım.