Asyalcin 1prensesannesi bana saglik ocagindaki ebe kahvaltidan 1 saat sonra iç demişti ve öyle içiyorum tok iç zaten vitamin ilacı tok içilir
Skbn01 1prensesannesi canim bence tok içmelisin aşırı bulantı yapıyor diye eczacı da bana öyle önerdi
1prensesannesi Hamisbiranne oyle yapmistim canim az bisey yiyip ictim afedersin yediklerimle beraber çıkardım 😔
Ask61 1prensesannesi bana doktorum her sabah aynı saatte kahvaltıdan sonra içmemi söylemişti. Eczanızı değil de doktorunuzu dinleyin bence. Benim hiç mide bulantım olmadı bu şekilde..
Deletedmom0041 1prensesannesi Akşam yatmadan önce içiyorum ben hiç bulantı yapmadı bende. Bir de sabah içenler iştah artışı yaptı diyor akşam içip uyumak en iyisi bence. Doktorum da akşam tok iç demişti.
1prensesannesi Deletedmom0041 aksam uykusu nerde bendeeee küçük bebegim var uyku yok gece bulanirsa midem daha dayanamam şimdi gündüz icmeyi deniyorum
Veranur 1prensesannesi bana eczacım tok karnına günde bir defa demişti başından beri öyle kullanıyorum canım
defne55 1prensesannesi içtikten sonra değilde çok büyük olduğu için içerken mide bulantısı yapıyor ve çıkarıyorum o yüzden içmiyorum
aylaacetin 1prensesannesi bende her içtiğimde istifra ediyodum bulantılarım olmadığı halde en son 6.ayda bidaha içeyim belki bişey olmaz dedim gece uykudan uyandım istifra ettim artık içmiyorum sadece kan hapimi içiyorum 😖