Nuray29 Bana da günde 1 defa tok karnına dedi doktor bende öyle yapıyorum genelde hep öğlen saat 1 gibi alıyorum tok karnına.
1prensesannesi Lavinyaa61 anladım canım hayırlısı artık tatil gunleriniz de gelirsiniz o zman memleketinize🤗
1prensesannesi Nuray29 saat geçti kafa gitti bende ne demek yazdiniz ya acaba diyorum kötü bisey mi yazdim da oyle dedi iki kez okudum haahahah😂😂😂
Lavinyaa61 1prensesannesi izinden döneli yaklaşık bir ay olacak ve ben yakında doğum için gideceğim tekrardan. Arada kalmak çok zor 😣