Biz de 17+5 olduk , kasımın ilk haftası gibi görünüyor doğum
içerde hafif oynamalar var sanki ama tam elimi koyup hissedebilmiş değilim
akşamları karnımda sertlik oluyor sanki bebek toplanıyor bir yerde ya da yer değiştiriyor tam anlamadım
şimdilik tek sıkıntım bel,kalça ve kasık ağrılarım bir de cok hızlı kilo alıyorum habire yemesem bile 🙄
allah sağ salim kucagımıza almak nasip etsin