Matem523 Merhabalar , benim de 15+4 ☺️ Doktoruma göre 16 haftalık 😄 cinsiyette tam emin olamadı ama sanırım bir dahaki kontrol de kesinleşir
Lena_esra Hamisbiranne banada öyle dendi canım 13 haftalıkta Kıza benziyor dedi doktor 15 haftalıkta hafif çıkıntı var iki hafta sonra tekrar gel net öğreniriz dedi bekliyorum bende
nilaylaylaylay Bizde bugün kızçemle 17+2 olduk. Doğum 18 kasım gibi görünüyor dedi. Kasımın 2. Haftası bekliyoruz miniğimizi. Kızçem diyorum ama ayrıntılıya girene kadar inanamayacağım sanırım çünkü cinsiyet konusunda çok sıkıntı yaşadık 🤗
sinemsepci nilaylaylaylay Sağlıcakla gelsin inşallah 🙏🏾☺️ Cinsiyet gerçekten değişebiliyor ya, bazen pozisyondan dolayı doktorlar tam emin olamıyorlar.
sinemsepci Ezgi2019 Allah sağlıcakla kucagına almayı nasip etsin canım 🙏🏾☺️ Bizimde oğlumuz olacak inşallah. Ama isim konusunda cok kararsızız. Bulut ve Ege var şimdilik aklımızda☺️
Mervetepe sinemsepci hayırlı olsun bende inşaallah kasımda oğlusuma kavusacağım 18+2 olduk ara ara ağrılarım oluyor dinleniyorum geciyor cok şükür
sinemsepci Mervetepe çok şükür canım başka sıkıntıların olmaz inşllah🙏🏾 Sağ salim gelsin yavrularımız ☺️
Ebru24 sinemsepci 16+2 yiz çok şükür cinsiyetimizi öğrenemedik halen😐kulak dolgunluğu oluyo yavaş yavaş hissediyorum bıdığımı❤️❤️
sinemsepci Ebru24 öğrenirsin canım acele etme her günün tadını cıkar ☺️ Bende henüz hareketini tam hissedemedim, sabırsızlanıyorum 🙏🏾☺️