Ozgecicek sinemsepci 16+3 deyim sol kasık ağrım sadece başka da şikayetim yok herkeste oluyor galiba büyümeden dolayı biraz okudum yazıları rahatladım :) ben 13+3 de öğrendim cinsiyeti erkek :)
sinemsepci Ozgecicek Sağ salim kucagına al inşallah canım ☺️ Evet çoğumuzda şikayetler hemen hemen aynı ☺️ Ama tatlı şikayetler tabi 🙈
Yasemin_alancay Ozgecicek böyle hafif adet sancısı gibi rahatsızlık vermiyor ama hissettiriyor kendini
sinemsepci seymakumatarnsf ahahah evet bende çok acıkmaya başladım 🙈 aynı haftalarda olanların çoğu öyle yazmış ☺️
sinemsepci seymakumatarnsf midemize agır gelmicek şeyler yiyebiliriz bence 🙈 doğumdan sonra verebilecegime inanıyorum (inşallah) 😅
Rahime83 sinemsepci bende nasipse 20 Kasım 16 haftayım hiç bir sıkıntım yok mide vs gayet güzel Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲
Ssedaxx [silindi] banada bu tarihlerde dediler ama 14 . Haftamızda büyük ihtimal erkek dediler yarın tekrar gidicem bakalım inşallah görürüm
Rbysf 18+3 uz bizde oğlusumla rahat geçiyor cok şükür ama cok yurumeye evde is yapmaya hic gelmiyor artik sol bacak ve kalca agrisi oluyo genelde doğum da 8 kasim dedi doktor hayırlısı insallah
Gul_52 Fureya ödem falan değil dün acile gittim tatil olduğu için gazdan insanın bütün vücudu şişiyor şişmez olurmu