17+4 üz bizde. Demir ilacı sebebiyle kabızlık bel agrısı ve ayak yanması sıkıntılarım var. Sabahları mide bulantısı hala devam ediyor. Henüz kilo almadım ama su 3 gundur Kabızlık yuzun den karnım bayagı sert ve cıkık görünüyor. Birde hala cinsiyet öğrenemedik. 12. Haftada 1 erkek gibi dendi sonra kıza benziyor dedı. 15. Haftada göstermedi Bı an sanki Bi cıkıntı var gibi geldi dedı ama emin degılim dedı 16. Hafta sonu yine baktık bagdasdı hala ayakları hıc acmadı 😔 1 oğlum var herkes erkek olcak diyor ama ben kız gibı hissediyorum çunku hamılelıgım oglumun kinden cok farklı gecıyor.