Rbs111 sinemsepci o zaman 1 haftam var hahahah 😂 herkeste farklı kuzum işte inşallah çıkar hemen. Ben göriym yeter başkası görmese de olur 😂
Rbs111 Yasemin_alancay ben 15 te öğrendim ama bebeğe bağlı göstermezse göremezsiniz o yüzden doktora gitmeden 45 dk önce çikolata ye ve vişne suyu iç hareket ediyorlar
Glcn16 Merhabalar. Bende aranıza yeni katıldım. 16+4 şuan bulantılarım akşam üstü ara ara oluyor geceleri hiç uyumuyorum desem yeri var ama çok şükür böylede mutluyum.
sinemsepci Glcn16 Allah sağlıcakla kucagına almayı nasip etsin canım 🙏🏾 Bulantı herkeste çok değişiyor, bazıları doğurana kadar cıkarıyor çok var etrafımda örneği. Ben çok şükür 3.aydan sonra baya rahatladım. Geçer inşallah canım, sabır ☺️
sinemsepci Gul_52 gaz yapan yiyeceklerden uzak durmaya çalış canım (sogan lahana gibi). Birde papatya çayı iyi geliyor diye okumuştum ama herkesin bünyesi farklı tabi. ☺️
sinemsepci Hamisbiranne Ben 15.haftada öğrendim canım. Ama bebeğin pozisyonuna bağlı tabiki. Benim oğlan özellikle gösterir gibi açtı 🙈 az daha sabır eminin yakında öğrenirsin ☺️☺️
Hamisbiranne sinemsepci canım birşey merak ettim 12 haftalıkken felan gittiğinde hiç kız dendimi sana banada kıza benzettim dedi şimdide çıkıntı gibi gördüm emin deilim 2 hafta sonra gel dedi çok merak ediyorum ya
sinemsepci GamzeNil sanırım kız istiyosun 🙈☺️ Allah sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin öncelikle 🙏🏾 Bende uyurken farketmeden karnımın üstüne yatabiliyorum bazen, o zaman bende karın ağrısıyla uyanıyorum canım.
sinemsepci Ozgekckstc Sağlıcakla gelsin kuzucuk 🙏🏾 Benim 17 kasım ama ben 4 kilo aldım bile. Çok mu almışım acaba 🙈☺️
Asyaaaa10 sinemsepci ilk 3 ay 1.5-3 kilo arası normal deniliyor ama ben şimdiye kadar aksi 1.5-2 kilo verdim 18+4 ☺️
Aysenuruysl sinemsepci benimde 15 Kasım canım bende 4 kilo aldım fazla gibi geliyor ama napalım sağlıkşa gelsinler yeter ☺️🙏🏻
Glcn16 sinemsepci çok şükür ilk hamileliğimde 40 ım çıkana kadar sürekli çıkardım. Bunda rahatım yine hepimiz sağ salim kucağımıza alalım evlatlarımızı :)
Fureya Hareketleri hissetmeye başlayanınız var mı. 15+4 üm arada ufak pıt pıtlar oluyordu ama 2 gündür yok. Doktor kontrolleri ayda bir. Tek sıkıntım 1 ay bebeği görmeden nasıl geçecek kaygısı.
sinemsepci Fureya doktor kontrolünü beklemek gerçekten zulüm gibi benim içinde öyle 🙄 insan ister istemez tedirgin oluyor. Ben 17.haftadayım canım karnımda sanki bişeyler var gibi ama çok aşırı hissettiğim bi hareketi olmadı henüz. Ilk gebeliğim oldugu icin 21. Haftaya kadar hissetmemem normalmiş. Kötü düşünme canım eminim keyfi yerindedir yavrunun 👼🏽
Glcn16 Fureya 16+4 ve ikinci hamileliğim olmasına rağmen daha yeni yeni hissediyorum ve gayet normal daha çok küçük :) hareket etmeye şuan alanları çok büyük :)
Fureya sinemsepci hepimizin yavrusu iyidir inşallah.. Tam ara haftalar. Bebek ne büyük ne küçük. Var ama yok gibi. Kilo almalar da başladı. Allah yardımcımız olsun valla ☺️
Gul_52 Fureya ödem falan değil dün acile gittim tatil olduğu için gazdan insanın bütün vücudu şişiyor şişmez olurmu
Fureya Glcn16 öyle diyorsan doğrudur bacım. Maşallah benim tospiğin alanı hele ayder yaylası mübarek öyle büyük😄
gLycn_ 18+2 olduk bizde karnım son bir haftadır belirginleşti. Bu ara demir hapindan dolayı kabızlık ve gaz problemim var 3-4 günde çıkabiliyorum tuvalete göbek birazda ondan çıktı sanırım 😂 Birde bahar alerjim azdı sabahları hapşuruk krizleri ile uyaniyorum burnum hep dolu hafif kanamalar oluyor geniz akintim var ve bu durum beni inanilmaz rahatsiz etmeye başladı. Bu kadar seri hapşurmanin inşallah zararı yoktur. 🥺 Benim gibi olup alerji ilaci kullananan var mi acaba?
sinemsepci gLycn_ benimde hafif burun tıkanıklığım var ama hastalık veya alerji değil çok şükür 🙏🏾 Hamilelikte olabiliyormuş tıkanıklık. Alerji ve ilaçla ilgili bir bilgim yok maalesef canım ☺️