Merhaba canım bende 6+4 deyim keseyi gördük çok şükür kalp atışını da duyduk benimde bulantım olmadı göğüs hassasiyeti var ve kasık agrıları oluyor bazen bende endişeleniyorum , migde bulantısı olmasa kötü diyorlar ama çok şükür bişey yok iyi gidiyor telaşlanma sende ☺️☺️☺️