Omenlove Deletedmom0091 bazen belim ve kasiklarim agrimadiginda korkuyorum bise mi oldu diye zaten baska belirtim yok :) sonra yine hatirlatiyor kendini
Deletedmom0091 Pazartesi günü kan vermiştim. Herşeyim iyi çıkmış. D vitaminim düşükmüş. 12. haftada damla kullanacakmışım.
Omenlove Gmzylmz bende tam bilmemekle beraber doktorum icinde bebegin oldugunu gosterir demisti yani onu gormek istiyoruz demisti
Nuur2001 6+4 günlüğüz mide bulantım çok oluyor salı günü gidip kalp atışlarını duyucaz inşallah ❤️ Bu aralar çubuk krakerle besleniyorum yemek de yiyorum ama mide bulantım çok oluyor
Aygnrbasak Deletedmom0091 merhaba 9. Haftama girdim hamile kalmadan da sağ yumurtalığımda agri vardı yanı genel anlamda çoğu zaman oluyordu Suan yine var neden acaba
RenginBuse Deletedmom0091 ben de 6+1 deyim. İkinci gebeliğim. İlkinde 6+4’teyken boş gebelikten kürtaj oldum. İlkinde acayip bir mide bulantıları yaşıyordum. Çok şükür bunda göğüs ve ara ara kasık ağrısı dışında pek bir şikayetim yok. 18 Haziran’da göreceğiz. İnşallah sağlıklı bir şekilde görürüz miniğimi kızlar. 🙏🏻😍
RenginBuse Deletedmom0091 ben de 6+1 deyim. İkinci gebeliğim. İlkinde 6+4’teyken boş gebelikten kürtaj oldum. İlkinde acayip bir mide bulantıları yaşıyordum. Çok şükür bunda göğüs ve ara ara kasık ağrısı dışında pek bir şikayetim yok. 18 Haziran’da göreceğiz. İnşallah sağlıklı bir şekilde görürüz miniğimi kızlar. 🙏🏻😍
RenginBuse Deletedmom0091 ben de 6+1 deyim. İkinci gebeliğim. İlkinde 6+4’teyken boş gebelikten kürtaj oldum. İlkinde acayip bir mide bulantıları yaşıyordum. Çok şükür bunda göğüs ve ara ara kasık ağrısı dışında pek bir şikayetim yok. 18 Haziran’da göreceğiz. İnşallah sağlıklı bir şekilde görürüz miniğimi kızlar. 🙏🏻😍