Mavispembis1_ Canım benimde 2 hafta geç döllenme olmuş. 8 haftalık olmamız gerekirken 6 haftalığız . Çok şükür keseyi bebeğimi be kalbini gördük. Darısı sana inşallah. Bende de fazla belirti yok. Göğüs ağrım ara ara oluyor. Bulantım sabahları bazen oluyor. Şanslı hamilelerden miyiz bilmiyorum. Okuyunca bende niye yok diye korkuyorum. Kayınvalideme demiştim. Bende senin gibiydim. Hamile değil gibi geçti. Bulantım, aşermem yoktu. Sadece kaşık ağrım var dedi.