Seda4686 Mervezngn ciddi misin ? Ne kadar uzun bir süre 4 ay, benim şuan 13 te canım değerim dün 14 tü çok da yavaş düşmüyor sanırım
Tugce1803 Seda4686 şu an baktım dün 14 bugün başka yerde 13 demişsin ama ben buna takılmadım çünkü aynı yerde yaptırmamışsın aynı yer olsa da düşse tamam dicem ama bence hamilesin
Mervezngn Seda4686 Temmuzda 5 aylık ölü Doğum yaptım. Adet bitimi sıfırlanır demişlerdi. bidaha Eylül’de ölçtürdüm 28 mi neydi her ay gıdım gıdım azaldı Aralık’ta 0 küsürdü Ocak’ta hamile kaldım valla bilemiyorum bende böyle oldu
Seda4686 Tugce1803 canım 13 çıktı bu gün de ,Pazar günü adet olmazsam Pazartesi günü tekrar kandan baktırırım canım, zaten betamın sıfırlanmasını da takip etmek istiyorum
Bellacaio Tugce1803 Seda4686 bende nedense senin gibi düşünüyorum ya, çünkü ben kimyasalda cok cok yanlış hatırlamıyorsam en son 11 gibi çıkmıştı ve doktorum 2 güne sıfırlanır ve regl olursun dedi. Tam da dedigi gibi 2. Gün oldum. Bence farklı yerlerde yapılma farkı içim hamile diyor 🙏🏻🙏🏻
Defnenaz Adet oldum az önce 😁 yarın adet günümdü. Üç düşüğümde de sanki hiç düşük yapmamışım gibi tam gününde adet olabiliyorum 🙏 inşallah haftay rahim filmi ve doktorumun şüphelendiği diğer testleri yaptıracagım. Rahatladım valla
Tugce1803 Bellacaio evet genelde böyle görüyoruz önemli olan aynı yerdeki sonuç her hastanenin laboratuvarı farklı çünkü
Seda4686 Bellacaio canım bilmiyorum, Pazar günü adet olmazsam yeniden baktıracağım ki o zamana kadar daha da artar düşüş farkı yada artar ben şuan kilo vereyim bari moduna girdim şekerim , diyetisyenimle yoluma devam edeyim 🤓🤓
Bellacaio Seda4686 olumlu olumsuz önce önemli olan biziz kuzum, sonuçta içimizde taşıcaz 🥰 pozitif birisin güzel bir enerjin var , teşekkür ederim arkadaşlığın için, irtibatta olalım olur mu😇
Seda4686 Bellacaio kesinlikle öyle canım, güzelce zayıflayayım güzel bir yaz tatili yapayım biraz da gebelik fikrinden ulaşayım ondan sonra bakarım canım 😬😬 ama ben senin sonucunu merak ediyorum, Cumartesi günü etiketlemeyi unutma 🥰🥰
Bellacaio Bellacaio Seda4686 canımm nasılsın? Ben kan vermedim ama normal bi gebelik testi yaptım. Bişi çıkmadı. Gecikmeden sonra kan vericem eğer gecikirsem 😅
Sultan Seda4686 canım bende kürtaj oldum hemen hemen 2 ayı buluyor sıfırlanması ben 2 ay sonra şüphelenip kan vermiştim 5 çıkmıştı anlayacağın fazla heves etmemelisin bence biraz daha bekle sonra kan ver kafanda soru işareti kalmasın
Seda4686 Sultan peki sizde de adet gördüğünüz halde mi sıfırlanmadı beta? Dediğiniz gibi takibini yapacağım bu aralar 🤓🤓