Seda4686 Sultan peki sizde de adet gördüğünüz halde mi sıfırlanmadı beta? Dediğiniz gibi takibini yapacağım bu aralar 🤓🤓
Mervezngn Seda4686 Temmuzda 5 aylık ölü Doğum yaptım. Adet bitimi sıfırlanır demişlerdi. bidaha Eylül’de ölçtürdüm 28 mi neydi her ay gıdım gıdım azaldı Aralık’ta 0 küsürdü Ocak’ta hamile kaldım valla bilemiyorum bende böyle oldu
Mervezngn Dlktpl bilmiyorum görünürde bi sorun yoktu hersey gayet iyi giderken kalbi durmuş. 3 ay bekleyin dediler ben sadece lohusalık zamanı bekledim yani 1 ay. 5. Aydada hamile kaldım
Busra9071 Seda4686 hamilesin canım bende ilk düşük yaptığımda doktor bana bayramdan sonra gel bakalım demişti ve ben hemen hemen 5 6 gün sonra gittim tamam sıfırlanmış beta dedi 8 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi 6+4üz hayırlı olsun iki gün sonra tekrar baktır canımm🙏❤️😀
Defnenaz Ben ilk gebeliğimde de 2. Gebeliğimde de hiç bakmadım beta sıfırlanmış mı die ve hemen hamile kaldım.3. Düşükten sonra ki 2. Adetimi dün oldum. Gidip kan testi yapacağım. İlk kez sizden dıydum çünkü bunları.
Seda4686 Tugce1803 hayır canım bu gün vermedim, Cumartesi günü vereceğim,zaten Pazar günü de adet günüm
Seda4686 Arzumms adet oldum canım ama sıfırlanmamış maalesef, ben de bir an yeni gebelik zannettim 😔😔
Seda4686 Tugce1803 canım artık ben hamile olma ihtimalim olmadığını biliyorum, bir de eşimi arkamdan sürüklemek istemiyorum, Cumartesi günü eşim yok, o yüzden Cumartesi günü gidip tekrar beta baktıracağım, umudum kalmadığı için acele etmiyorum