Bellacaio canım sen yine iyisin 😬😬 kız ben daha tombiğim, zaten kürtajdan sonra direk diyetisyene gittim 🥰ve 1 ayda 5 kilo verdim, devam edeceğim kaldığım yerden diyetime, hayırlısı olsun daha zayıf bir gebeliğimiz sağlıklı bebişlerimiz olsun inşallah canım 🙏🙏🌷🌷 bir gelişme olursa lütfen etiketle