Dileks ne kadar zorlu yollardan geçmişsiniz 😔😔 ama yine de mutlu bir son olmuş, bebeğinizi sağlıklı kucağınıza alın inşallah 🙏🙏 dediğiniz gibi benim de 1 arkadaşım kürtaj sonrası 1 adet gördükten sonra hamile kaldı , insan doğası öyle garip ki neyin iyi neyin kötü olduğunu maalesef yaşararak tecrübe ediyoruz, inşallah yeni gebeliktir ve sağlıklıdır bebeğim 🙏🙏